Lokalne SEO to proces optymalizacji witryny internetowej w celu uzyskania pozycji w wynikach wyszukiwania Google Local i skierowania ruchu do Twojej firmy. Znalezienie miejsca, w którym można rozpocząć lokalne SEO może być wyzwaniem, ale ten wpis na blogu pokaże Ci korzyści płynące z wykorzystania Google Local dla Twojej firmy!
Kiedy potencjalny nowy klient szuka online dla Twojego rodzaju działalności, często patrzy na kilka pierwszych lokalnych list na ekranie przed kliknięciem na jeden z bardziej kuszących linków wyników – Jeśli nie pojawiają się w tych listach, to może to być kosztowne!
Optymalizacja lokalnego SEO może pomóc zwiększyć współczynnik konwersji poprzez poprawę rankingu i, co ważniejsze, … zwiększenie widoczności dla potencjalnych nowych klientów. Korzystanie z narzędzi Google, takich jak My Business & Maps, może również ułatwić użytkownikom znalezienie lokalizacji i istotnych informacji na temat godzin otwarcia, usług i wszelkich ostatnich postów, które utworzyłeś na swoich listach Google.
Konieczne jest, aby upewnić się, że wszystkie informacje w Google są aktualne. Prawidłowe informacje pomogą Google umieścić Cię wyżej. Nie ma też nic gorszego niż klient, który otrzymuje nieprawidłowe dane kontaktowe, gdy próbuje skontaktować się z Tobą i Twoją firmą.
Każdy wie, że pierwsze kilka sekund każdej interakcji z klientem jest najważniejsze.
Oto kilka niezaprzeczalnie cennych korzyści płynących z Google Local SEO
- Zwiększony odpowiedni i lokalny ruch na stronie internetowej
- Lepsze pozyskiwanie klientów
- Wyższe pozycje w rankingu wyszukiwania w ramach Listy Lokalnej Google
- Budowanie autorytetu i szacunku online
- Oszczędność pieniędzy na reklamach dzięki wyższej pozycji w SERP-ach (Search Engine Results Pages)
Cytowania
Zarejestruj swoją ofertę biznesową w każdej wiodącej witrynie – istnieje wiele witryn dostępnych niemal wszędzie w Internecie… Google może wiarygodnie sprawdzić, czy informacje te są poprawne, nie tylko wysyłając list weryfikacyjny na Twój adres, ale także porównując je z innymi witrynami katalogowymi w Internecie.
Backlinki osadzane na mapach
Chociaż SEO off-page jest często postrzegane jako mroczna sztuka, nie zawsze musi być przerażające! Można znaleźć źródła backlinków online, a wszystko, co należy zrobić, to opublikować post o swojej firmie, podać adres URL oraz opublikować Google Maps Embed Widget. Posiadanie on-page SEO jest tylko częścią układanki; bezpieczne i solidne portfolio linków zwrotnych z osadzonymi mapami lokalnymi to świetny sposób, aby popchnąć Google we właściwym kierunku i pojawić się wyżej niż konkurencja online, zapewnia https://efectownia.pl/pozycjonowanie-lokalne/.
Nie rozpraszaj się na lokalne SEO na stronie
Posiadanie treści na unikalnej stronie pozwala na umieszczenie na niej treści specyficznych dla danej lokalizacji i pomaga Google wyświetlić projekt Twojej strony (lub jakiejkolwiek innej niszy) potencjalnym klientom w odpowiedniej lokalizacji. Recenzje są podstawą każdej marki i mogą bardzo pomóc w SEO. Kiedy Twoi klienci recenzują Twoją firmę, upewnij się, że podają lokalizację, w której otrzymali swoje usługi/artykuły/jakąkolwiek formę – pomoże to zwiększyć lokalne SEO i pomoże wypchnąć Cię w górę w obszarach, dla których jesteś istotny i autorytatywny.
Sprawdzaj swoje informacje co trzy miesiące / prowadź arkusz kalkulacyjny
Optymalizacja lokalnych wyszukiwarek to nie tylko praca raz na miesiąc – https://efectownia.pl/pozycjonowanie-lokalne/ . Staje się to wysiłkiem przez całe życie, aby zwiększyć swoje rankingi, ponieważ konkurenci rosną, aby zrobić to samo. Nie strzelaj sobie w stopę, zamieszczając nieprawidłowe informacje. Zachowaj dziennik (w formie arkusza kalkulacyjnego) wszystkich wpisów w katalogach/cytatach online, które zostały wykonane, wraz z danymi do logowania, i sprawdzaj je co kilka miesięcy, aby upewnić się, że wszystko jest aktualne; pozwoli to zaoszczędzić Twoim klientom wiele kłopotów, jeśli są zainteresowani zakupem jakichkolwiek Twoich usług/produktów.
Nie bój się nowości!
Jedną z podstawowych zasad On-Page SEO jest linkowanie do autorytatywnych linków, które pomogą zwiększyć ranking strony; jednym z najlepszych sposobów jest wspomnienie o lokalnych nowościach lub zmianach w lokalnym artykule. Stworzyliśmy artykuł o tym, jak COVID-19 wpłynął na biznes w Colchester, który został całkiem dobrze przyjęty – często z komentarzami, linkami zwrotnymi i leadami przychodzącymi.