Social media jak i cały internet coraz bardziej odchodzi od słowa pisanego na rzecz grafik i filmów, istnieje również odrębna gałąź marketingu jaką jest video marketing. W niniejszym tekście postaramy się omówić jedynie niewielką część wcześniej wspomnianego video marketingu jaką są filmy eventowe.

Filmy dla każdego

Historia kinematografii liczy już ponad 100 lat, przez tak długi okres dziedzina ta ewoluowała w niewyobrażalny sposób. Niegdyś kręcenie filmów było zarezerwowane jedynie dla filmowców, profesjonalistów. Później, chęć uwiecznienia kilku minut na taśmie wymagała ogromnych nakładów finansowych, które nierzadko przerastały przeciętnego “Kowalskiego”. Dzisiaj, w XXI wieku niemal każdy z nas posiada w swojej kieszeni smartfona, a co za tym idzie ma możliwość nakręcenia filmu. Ogólna dostępność do urządzeń mogących nagrywać i odtwarzać wideo sprawiła, coraz większą popularność tego formatu, oczywiście nie uszło to uwadze reklamodawców, którzy zalewają nas ogromnymi ilościami reklam, zarówno w telewizji jak i internecie i social media. W wyniku spopularyzowania się reklam wideo powstało wiele jego rodzajów, jednym z nich są filmy eventowe.

http://meggot.pl/film/

Doskonała pamiątka

Jak już wcześniej wspomnieliśmy, słowo pisane umiera, żyjemy w takim tempie, iż zwyczajnie nie mamy czasu czytać długich tekstów, znacznie lepiej zapamiętujemy za to obraz, najlepiej gdy jest on dynamiczny. Wiele osób na hasło filmy eventowe może pomyśleć o amatorskich nagraniach z imienin u cioci, czy nagraniami z komunii lub też ślubu (choć w dwóch ostatnich przypadkach jeżeli nagrania wykonane są przez profesjonalistów to mogą stać na wysokim poziomie) nic bardziej mylnego! Współczesne filmy eventowe są niezwykle dynamiczne, są również doskonałą alternatywą dla setek statycznych zdjęć, których oglądanie może być często nużące i czasochłonne. Filmy eventowe mogą również stanowić wspaniałą pamiątkę dla dla osób, które w nim uczestniczyły. Z marketingowego punktu widzenia są one wspaniałą okazją dla firmy do tego aby zbudować wśród swoich klientów pozytywny obraz organizacji. W filmie eventowym możemy zbudować pozytywny wizerunek marki poprzez pokazanie, że pracownicy mają nie tylko dobra relacje w pracy, ale są też normalnymi ludźmi, którzy po odejściu od biurka mogą się razem dobrze bawić.

Gdzie się udać

Aby stworzyć film eventowy, który będzie reprezentował wysoki poziom i ukaże nasze profesjonalne podejście konieczne jest zatrudnienie osób, które zajmują się tym zawodowo. Doskonałym miejscem do którego możemy się zgłosić w celu zrealizowania filmu eventowego może okazać się agencja kreatywna, szczególnie polecam jedną z poznańskich agencji meggot.pl. Osoby w niej pracujące specjalizują się w tworzeniu filmów eventowych – lipdubów, flash – mobów i wielu innych, w ich ofercie znajdziemy także możliwość nakręcenia klasycznych relacji filmowych, filmów instruktażowych czy też 15-60 sekundowych spotów promocyjnych na anteny ogólnopolskie, lokalne jak i również na potrzeby internetu. Pamiętajmy również, że stworzenie takiego filmu nie musi spustoszyć naszego konta bankowego. Specjaliści z wcześniej wspomnianej agencji kreatywnej potrafią nakręcić zapierający dech w piersiach film eventowy z na pozór zwykłego wypadu pracowniczego do jednego z klubów. Nie potrzebujemy więc egzotycznej scenerii aby ukazać zgranie naszego zespołu Nie musimy martwić się również o scenariusz, wystarczy być sobą a operatorzy i montażyści zadbają o resztę.

Tak więc jeśli jesteś właścicielem firmy i nie podjąłeś się jeszcze realizacji filmu eventowego to nie zwlekaj, może to być nie tylko doskonała okazja do tego, aby ukazać się w nowym świetle obecnym jak i potencjalnym klientom ale może to być również okazja do zaoferowania swoim pracownikom niezapomnianej integracji i pamiątki na długie lata.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here