Corning wprowadza Corning Gorilla Glass Victus

0
Corning wprowadza Corning Gorilla Glass Victus

Corning Incorporated przedstawił dziś swój najnowszy przełom w technologii szkła, Corning® Gorilla® Glass Victus™. Zbudowany na ponad dziesięcioletniej tradycji dostarczania wytrzymałych szkieł do smartfonów, laptopów, tabletów i urządzeń typu wearables, Gorilla Glass Victus zapewnia konsumentom i producentom OEM znacznie lepszą odporność na upadki i zarysowania w porównaniu do konkurencyjnych szkieł glinokrzemianowych innych producentów.

„Szeroko zakrojone badania konsumenckie Corning wykazały, że lepsza odporność na upadki i zarysowania to kluczowe elementy decyzji zakupowych konsumentów” – powiedział John Bayne, starszy wiceprezes i dyrektor generalny działu Mobile Consumer Electronics.

Wszyscy pragną trwałych ekranów

Na trzech z największych rynków smartfonów na świecie – w Chinach, Indiach i Stanach Zjednoczonych – trwałość jest jednym z najważniejszych czynników decydujących o zakupie smartfonów, na drugim miejscu po marce urządzenia. W porównaniu z takimi cechami, jak wielkość ekranu, jakość aparatu i grubość urządzenia, trwałość okazała się dwukrotnie ważniejsza, a konsumenci byli skłonni zapłacić wyższą cenę za większą trwałość. Dodatkowo, Corning przeanalizował opinie ponad 90 000 konsumentów, wskazując, że znaczenie odporności na upadki i zarysowania wzrosło prawie dwukrotnie w ciągu siedmiu lat – pisze https://techpolska.pl/ .

Upuszczone telefony mogą skutkować uszkodzeniem telefonu, ale w miarę jak opracowywaliśmy lepsze szkła, telefony przetrwały więcej upadków, ale również wykazywały więcej widocznych zarysowań, co może mieć wpływ na użyteczność urządzeń. Zamiast naszego historycznego podejścia polegającego na proszeniu naszych technologów o skupienie się na jednym celu – uczynieniu szkła lepszym albo na upadek, albo na zarysowania.

A jak idą testy?

W testach laboratoryjnych szkło Gorilla Glass Victus osiągnęło wydajność przy upadku na twarde, szorstkie powierzchnie do 2 metrów. Konkurencyjne szkła glinokrzemianowe innych producentów zwykle zawodzą po upadku z wysokości mniejszej niż 0,8 metra. Gorilla Glass Victus przewyższa również Corning® Gorilla® Glass 6 dzięki nawet dwukrotnemu zwiększeniu odporności na zarysowania. Dodatkowo, odporność na zarysowania szkła Gorilla Glass Victus jest do 4x lepsza niż konkurencyjnych szkieł glinokrzemianowych. Więcej ciekawych testów nowinek technicznych na https://techpolska.pl/ .

Co dalej?

Szkło Gorilla Glass zostało zaprojektowane w ponad 8 miliardach urządzeń ponad 45 głównych marek. Poprzez platformę dostępu do rynku Mobile Consumer Electronics (MCE), Corning kontynuuje swoje dziedzictwo innowacji z wiodącymi na rynku szkłami ochronnymi, jak również szkłem i optyką dla półprzewodników, które zwiększają wydajność, dostarczają nowych funkcji łączności, umożliwiają nowe projekty i wspierają wciągające doświadczenia użytkownika z rzeczywistością rozszerzoną i wykrywaniem 3D.

Rynek pracy

0
Rynek pracy

Wszyscy znajdziemy się kiedyś na etapie szukania pracy – każdy z nas potrzebuje pieniędzy, aby żyć, a je trzeba zarobić. Tylko jak znaleźć dobrą pracę? Taką, do której rano będziemy wstawiać z uśmiechem, a nie przymusem? Przecież w pracy spędzamy większość swojego życia, dlatego ważne jest, aby znaleźć taką, która będzie sprawiać nam satysfakcję i umożliwi nasz rozwój.

Opakowania wysyłkowe

0
karton

W dzisiejszych czasach wzrasta ilość towarów kupowanych przez Internet. Tak sprzedany asortyment musi być profesjonalnie i skrupulatnie opakowany, aby zapewnić jego bezpieczeństwo podczas transportu. Do tego są potrzebne odpowiednie opakowania wysyłkowe.

Social media i Twoja firma – dlaczego powinieneś wykorzystać media społecznościowe dla promocji firmy?

0
Social media i Twoja firma – dlaczego powinieneś wykorzystać media społecznościowe dla promocji firmy

Facebook, Twitter, Youtube i Instagram – właśnie z tych portali społecznościowych korzystają codziennie setki milionów użytkowników.  Oznacza to, że Twoja firma również powinna się na nich znaleźć. Dzięki temu będziesz mieć możliwość bezpośredniego dotarcia do szerokiej grupy potencjalnych klientów. Obecność w najważniejszych sieciach społecznościowych jest dziś niezbędna, więc nie powinieneś ograniczać swojej aktywności w internecie do samego pozycjonowania strony internetowej. Jakie korzyści mogą przynieść Twojej firmie media społecznościowe?

Social Media – sposób na zwiększenie zasięgów

Jedną z głównych zalet sieci społecznościowych jest to, że dzięki nim możesz dotrzeć do bardzo dużej grupy potencjalnych konsumentów przy stosunkowo niewielkim wysiłku. Oczywiście wymaga to zaplanowanych działań marketingowych. Jeśli jednak zainwestujesz wystarczająco dużo czasu i pieniędzy w swoje działania na Facebooku i na innych platformach, powinieneś naprawdę szybko zwiększyć grono fanów lub followersów, co w konsekwencji poskutkuje przypływem nowych klientów. Musisz jednak pamiętać, że obecnie wiele firm promuje się w internecie i w mediach społecznościowych, dlatego każdy nowy użytkownik musi się postarać i wykorzystać content marketing, aby wyróżnić się wśród konkurencji. Bardzo duże znacznie przy promocji firmy w social media ma regularność i bezpośrednia interakcja z odbiorcami.

Atrakcyjny stosunek kosztów do korzyści – media społecznościowe są darmowe

Jako przedstawiciel firmy lub jako przedsiębiorca możesz korzystać z wielu funkcji sieci społecznościowych za darmo, co oznacza, że nie musisz wydawać dużych pieniędzy, aby dotrzeć do potencjalnych klientów. Social media to rewolucyjna możliwość w świecie marketingu, ponieważ przy stosunkowo niskich nakładach finansowych, możesz osiągnąć naprawdę duże zyski. W porównaniu do innych działań promocyjnych jak np. reklamy w telewizji i radio, bilbordy, plakaty i ulotki, stworzenie i prowadzenie atrakcyjnego profilu w mediach społecznościowych wymaga znacznie mniejszych nakładów finansowych i gwarantuje lepsze rezultaty, a w przypadku innych form promocji firmy nie możesz mieć pewności, że przyniosą oczekiwane rezultaty.

Skuteczne kampanie reklamowe

Prowadzenie profilu w mediach społecznościowych jest darmowe. Nie oznacza to jednak, że nie możesz przeprowadzić profesjonalnej kampanii reklamowej – na Facebooku i innych platformach społecznościowych możesz wykorzystać płatne reklamy. W przypadku tego rodzaju marketingu wydajesz pieniądze, ale możesz skierować reklamę do dokładnie określonej grupy docelowej. Szczególnie na Facebooku możesz określić swoją grupę docelową reklamy na podstawie wieku, miejsca zamieszkania, zawodu, zainteresowań oraz sposobu spędzania wolnego czasu. Odpowiednie ustawienie grupy docelowej zwiększa prawdopodobieństwo, że reklamy zobaczą tylko Ci użytkownicy, którzy mogą być rzeczywiście zainteresowani Twoją ofertą. Ustawienia grupy docelowej sprawiają, że w mediach społecznościowych reklamujesz się skuteczniej niż w przypadku innych kanałów reklamowych. W przeprowadzeniu skutecznej kampanii reklamowej może Ci pomóc np. agencja reklamowa Efectownia.

Interakcja z użytkownikami

Większość działań marketingowych jest bardzo jednostronna – potencjalni klienci są tylko pasywnymi odbiorcami. W przypadku działań promocyjnych w mediach społecznościowych jest jednak inaczej. Na Facebooku lub na innych portalach możesz wchodzić w bezpośrednią interakcję z użytkownikami. Obejmuje to np. odpowiadanie na komentarze lub wiadomości prywatne. Możesz również sprawdzić, jak reagują internauci na Twoją aktywność – wystarczy spojrzeć na polubienia (lajki), udostępnienia i reakcje. Co więcej, możesz się również udzielać w różnych grupach tematycznych i w ten sposób docierać do osób, które mogą być zainteresowane ofertą.

Znakomite rozwiązania w sferze wyjątkowych perfum

0
Znakomite rozwiązania w sferze wyjątkowych perfum

Aby dobrać odpowiednie perfumy dla siebie warto na początku wiedzieć z czym mamy do czynienia w branży.

Zapach korzenny ma ciepły, ostry, a czasem pikantny charakter. Pikantne perfumy mogą kojarzyć się z owocami, drewnem lub przyprawami.Słodkie nuty są podobne do nut kwiatowych, ale mają delikatniejszy ton i są bardzo przyjemne dla nosa. Słodkie perfumy można kojarzyć ze świeżymi owocami, kremowymi produktami, czekoladkami i kwiatami. Niuansów godnych wzięcia pod uwagę nie brakuje.

Znakomite rozwiązania w sferze stylowych perfum

Jeśli szukasz najlepszych perfum, to niniejsza oferta to jest to. Świetny zapach może sprawić, że poczujesz się bardziej pozytywnie i przyciągniesz więcej ludzi. Trudno znaleźć idealne perfumy dla każdego. Jeśli chcesz to zrobić, najlepszą rzeczą, jaką możesz zrobić, to spróbować znaleźć idealną mieszankę nut, która idealnie pasuje do Twojej skóry i osobowości. Znalezienie idealnych perfum wymaga praktyki, ale jeśli wiesz, co lubisz, jest to łatwiejsze. Pierwszym krokiem jest użycie perfumowanego olejku, aby zobaczyć, jak Ci się podoba. Dostępne są różne rodzaje olejków perfumowanych. Kupując perfumy po raz pierwszy, prawdopodobnie najlepiej zacząć od olejku z dyfuzorem, czyli olejku z olejkami eterycznymi. Kiedy po raz pierwszy używasz olejku perfumowego, czasami może on być nieco mocniejszy lub mieć dużo nut.

Dobrze jest kupić produkt ekologiczny. Olejek da Ci lepsze wyobrażenie o tym, jakie polubisz perfumy po nałożeniu. Perfumy występują w różnych stężeniach. Upewnij się, że kupujesz najwyższą koncentrację. Jeśli szukasz romantycznych perfum, wybierz taki, który ma nutę kwiatową. Dla kobiecych perfum wybierz coś lekkiego. Dla mężczyzn wybierz coś mocnego. Używając perfumowanych olejków, poznajesz idealne perfumy, które do Ciebie pasują. Na tworzenie perfum składa się wiele czynników, w tym producent perfum, składniki i miejsce produkcji, dlatego warto przejrzeć wiele ofert takich jak chanel no 5, by na tle zbudowanej w ten sposób orientacji wybrać coś wyjątkowego dla siebie.

Optymalizacja produkcji w firmie

0
Optymalizacja produkcji w firmie

Zarządzanie firmą to zadanie, które wymaga świetnej organizacji, a także odpowiednich narzędzi. Jednym z takich narzędzie jest dobrze dobrany program komputerowy. Większość firm na świecie korzysta w swojej codziennej pracy z odpowiedniego oprogramowania. Pozwala ono na to, aby znacząco przyspieszyć przetwarzanie ogromnych ilości danych, które w innym przypadku musiałyby być analizowane przez pracowników.

Czy Spotify to miejsce dla młodych artystów?

0
promocja w Spotify

Historia pokazuje, jak czasem niewiele trzeba, by zaistnieć na rynku muzycznym. Jeden utwór, sprawnie przeprowadzona akcja marketingowa, a nawet zwykły przypadek może sprawić, że artysta stanie się twórcą o zasięgu krajowym. Najczęściej jednak droga do tak rozumianego sukcesu jest znacznie dłuższa i bardziej kręta.

Doskonale wiedzą o tym młodzi artyści, którzy dopiero rozpoczynają swoje kariery i do końca nie mają pomysłu na to, w jaki sposób rozpychać się łokciami na rynku. Między innymi z tego właśnie powodu decydują się oni na maksymalne wykorzystanie wszystkich możliwości, jakie daje obecnie internet. Mowa tu zwłaszcza o niezwykle popularnych serwisach streamingowych, które sprawiły, że fizyczne wydania płyt zostały w dużej mierze zastąpione przez wersje cyfrowe.

Co ważne, pozwalają one dotrzeć do ogromnej rzeszy potencjalnych fanów, czego najlepszym dowodem jest serwis Spotify. Od lat rozwija on narzędzia, które mają pomóc artystom w zwiększyć zasięg swojej muzyki.

Jak znaleźć się na playlistach Spotify?

Najlepszym sposobem na skuteczną promocję wydaje się obecność na różnego rodzaju notowaniach, które docierają do wielu użytkowników portalu. Mowa tu między innymi o playlistach tematycznych, tygodniowych czy też TOP 100.

W sposób znaczący zwiększają one możliwości promocyjne, dlatego warto robić wszystko, aby z nich korzystać. Jedną z metod jest współpraca z agregatorami muzyki, zajmujących się między innymi dystrybucją twórczości w sieci – zarówno audio, jak i wideo. Co ważne, skupiają się one nie tylko na serwisie Spotify, ale także na wielu innych, takich jak Tidal, Amazon, Vevo, iTunes czy YouTube. Przełożyć się to może więc na działania kompleksowe, zwiększające szanse na sukces.

Zwłaszcza że agregatory nie skupiają się wyłącznie na dystrybucji. W skład proponowanych usług wchodzi również promocja w Spotify. Polega ona na między innymi na współpracy z edytorami serwisów, osobami z mediów zasięgowych czy też właścicielami playlist. Wykorzystanie odpowiednich kanałów promocyjnych zapewnia wspaniały efekt.

Czy więc młodzi artyści są w stanie zaistnieć w sieci? Tak, jednak nigdy nie będzie to tak łatwe, jak niektórym się wydaje. Konieczne jest bowiem zastosowanie wszystkich dostępnych narzędzi oraz metod marketingowych. Właśnie z tego powodu optymalnym rozwiązaniem może okazać się przemyślana współpraca z profesjonalnymi podmiotami oferującymi pomoc w tym zakresie. Znacząco zwiększa ona szansę na końcowy sukces.

Link w Insta stories – jak go dodać?

0
Link w Insta stories

Przeglądając InstaStories przesyłane przez influencerów, najprawdopodobniej udało Ci się zauważyć to, że często umieszczają oni w nich linki, które aktywowane są poprzez przeciągnięcie palcem od dołu do góry ekranu, czyli tzw. swipe up.

Z pewnością nieraz zastanawiałaś się w jaki sposób dodać link do swojej relacji. W końcu jest to świetna metoda na odesłanie obserwujących do naszej strony internetowej lub strony produkty, który chcemy polecić. Jednak pomimo wielu starań nie byłaś w stanie nigdzie znaleźć odpowiedniej opcji. Wytłumaczenie tego stanu rzeczy jest proste. Nie każdy ma jednak dostęp do tej funkcji Instagrama.

Kto i w jaki sposób może dodać link do Insta stories?

Linki do InstaStories mogą zostać dodane jedynie przez tych, którzy spełniają przynajmniej jeden z dwóch warunków – mają ponad 10 tys. obserwujących lub posiadają zweryfikowane konto osoby publicznej lub marki.

Jeżeli nie spełniamy żadnego z powyższych wymagań, to opcja dodawania linków do insta stories będzie dla nas niedostępna. Jeżeli jednak udało nam się uzbierać 10 tys. followersów na Instagramie, jesteśmy osobą publiczną lub reprezentujemy jakąś markę, wystarczy, że wykonamy następujące kroki:

  1. Otwórz aplikację Instagram na swoim telefonie.
  2. Przesuń palcem w lewo, aby rozpocząć dodawanie Insta Story
  3. Na górze ekranu użyj opcji „wstaw link” – ikonka łańcucha
  4. Kliknij: „URL”, wstaw link i naciśnij przycisk z napisem „gotowe”
  5. Udostępnij swoje stories tak jak zawsze
  6. Na dole Twojego stories powinien pojawić się napis „zobacz więcej”

Dlaczego Instagram ogranicza możliwość dodawania linków?

Dzieje się tak, ponieważ najprawdopodobniej Instagram chce powstrzymać swoich użytkowników przed opuszczaniem aplikacji.Dlatego też jedyne działające linki w aplikacji, nie licząc płatnych reklam, to te w sekcji bio opisu naszego profilu oraz właśnie w relacjach.

Oczywiście możemy również przesyłać linki za pomocą DM-ów, jednak już dodanie linku w komentarzu spowoduje, że zostanie on wyświetlony jako zwykły tekst, a nie hiperłącze.

Wszystko to ma na celu skłonienie użytkowników do pozostania w aplikacji, tak aby większość interakcji odbywała się właśnie za jej pośrednictwem. Dzięki temu lajkowanie, komentowanie i udostępnianie najczęściej pozostaje w obrębie tego serwisu – komentuje ekspert polskielajki.pl.

Dodatkowym aspektem jest przydatność linków w insta stories dla celów biznesowych, dzięki czemu firmy mogą w prosty sposób zmienić swoje firmowe konto na Instagramie w dochodowy kanał sprzedaży.

Alternatywne sposoby umieszczania linków na Instagramie

Na szczęście restrykcje Instagrama odnośnie tego, kto może umieszczać linki w Insta stories można w pewien sposób ominąć.

Na pewno przeglądając stories na Instagramie natknęłaś się na influencerów, którzy poprzez hasło „link in a bio” lub „link w bio” odsyłają Cię do tej właśnie części swojego profilu, ponieważ to właśnie tam możesz znaleźć link do treści, którymi chcą się z Tobą podzielić. Jednak ta metoda ma swoje ograniczenia, chociażby związane z tym, że ilość linków, które mogą pojawić się w bio naszego profilu jest ograniczona. Dodatkowo jest to też mniej wygodne dla użytkowników, ponieważ wymaga od nich dużo większej liczby czynności do wykonania, aby w dany link kliknąć.

Oczywiście pozostaje również linkowanie w DMach, aczkolwiek jest to kompletnie bezużyteczna forma rozprzestrzeniania linków jeżeli zależy nam na dotarciu do większego grona odbiorców.

Również wstawianie linków w komentarzach zdaje się nie mieć wiele sensu, gdyż użycie funkcji „kopiuj/wklej” na Istagramie zostało mocno ograniczone. Dodatkowo linki w komentarzach wyświetlane są jako zwykły tekst, a nie hiperłącze, w które ktoś mógłby kliknąć i przenieść się na docelową stronę, a nasz komentarz najzwyczajniej prędzej czy później przepadnie w gąszczu innych komentarzy.

Jak widać więc możliwości udostępniania treści spoza Instagrama na naszym profilu, jeżeli nie udało nam się zebrać pokaźnego grona obserwujących, będzie mocno ograniczone.

Mikro influencer, czyli kto?

0
Mikro influencer

W ciągu ostatnich 5 lat ilość użytkowników na Instagramie wzrosła dziesięciokrotnie. To jedna z największych platform społecznościowych, która służy nie tylko do dzielenia się fajnymi zdjęciami, ale także do zarabiania. I to niemałych pieniędzy. Potencjał platformy podchwycili sprytni przedsiębiorcy. W końcu kto lepiej zareklamuje produkt: znana gwiazda, która wiemy, że jest opłacana, czy może dziewczyna lub chłopak “z sąsiedztwa”, od których bije naturalność? Jasną odpowiedzią jest, że jako potencjalni odbiorcy mamy większe zaufanie do osób nam podobnych. Tak właśnie powstali influencerzy. Kim jest mikro influencer i dlaczego warto z nim pracować?

Influencer: od czego to się zaczęło?

Początki influencerów, czyli współczesnego typu reklamy sięgają 2001 roku. Influencerzy (od angielskiego słowa “influence”, czyli wpływ) zaczynali od blogów, jednak wraz rozwojem portali społecznościowych przenieśli się na serwisy takie jak Facebook, czy Instagram. Jednak to ten drugi wiedzie prym wśród influencerskiej publiczności. Jeszcze do niedawna nie trzeba było wiele zrobić, żeby stać się wpływowym influencerem. Spójrzmy na Maffashion, która zaczynała od wrzucania stylizacji na swojego bloga ponad 10 lat temu. Konsekwentnie go rozwijała, a dziś należy do grona najbardziej wpływowych influencerów w Polsce.

Na liście Forbes najbardziej wpływowych influencerów w Polsce znajduje się także Wersow (Weronika Sowa), Friz (Karol Wiśniewski), czy Stuu Burton. Każdy z nich zgromadził na swoim profilu ponad 2 miliony obserwatorów. Jednak takich przypadków jest garstka i dużo łatwiej zostać influencerem na mikroskalę.

Kim jest mikro influencer?

Mikro influencer to osoba, która posiada od 10 000 do 50 000 tysięcy obserwatorów https://efectownia.pl/mikro-influencer-marketing-kim-sa-mikro-influencerzy-i-dlaczego-warto-z-nimi-wspolpracowac/. Kreuje pożądany styl życia, wstawia ciekawe zdjęcia, niekoniecznie przedstawia jakieś konkretne talenty bądź wiedzę, ale tworzy zaangażowaną społeczność. Dzięki temu jest w stanie wpływać na opinie i wybory swoich obserwatorów. To właśnie ten potencjał został wykorzystany przez marketingową gałąź biznesu. Markom zależy na współpracy z osobami, które mają zaangażowaną społeczność i nawiązują z obserwatorami interakcję. Cecha ta zwiększa szansę na zakup polecanego produktu. Badania rynku pokazują, że ponad 90 proc. konsumentów bardziej ufa rekomendacjom innych ludzi, niż spotom reklamowym marki. Nawet jeśli wiedzą, że influencer dostaje za to pieniądze.

Co więc decyduje o zaufaniu? Przede wszystkim mikro influencerzy często mają opinię szczerych. Polecają to, co sami uważają za wartościowe lub obecnie używają. Zdarza się i tak, że influencer poleca produkt nie dostając za to wynagrodzenia – coś co faktycznie uważa za przydatne itp. Takie działania wpływają na zwiększenie zaufania. Ponadto mikro influencerzy bardzo często wiodą życie podobne do nas samych. W przeciwieństwie do makro influencerów, którzy należą do bogatszej części społeczeństwa. Automatycznie jesteśmy się w stanie z tymi pierwszymi utożsamić, co też przekłada się na nasze zaufanie względem influencera i polecanego przez niego produktu. Jeśli zainteresował Cię ten temat, to zajrzyj na stronę efectownia.pl i dowiedz się więcej.

Skrzyniopalety w firmie – warto, czy nie?

0
Skrzyniopalety w firmie

Jednym z podstawowych zadań przedsiębiorstwa produkcyjnego jest przechowywanie dostępnych surowców, w celu ich późniejszego wykorzystania w procesie produkcyjnym. Skrzyniopaleta składana to narzędzie, dzięki któremu ich magazynowanie jest jeszcze łatwiejsze. Zależność ta wynika bowiem z ich kilku ważnych cech.

ZOBACZ TEŻ