Poznaj pokolenie Z! Kim są, czego pragną i dokąd dążą? Dowiedz się więcej

0
Poznaj pokolenie Z! Kim są, czego pragną i dokąd dążą? Dowiedz się więcej

Są młodzi, pewni siebie i świadomi swoich potrzeb. Dopiero wchodzą na rynek pracy, ale mają wielkie plany na przyszłość i wiedzą, jak je osiągnąć. Są przedsiębiorczy a dzięki bezprzewodowej łączności czują się obywatelami świata. Technologia ma dla pokolenia Z bardzo duże znaczenie. Jest dla nich głównym źródłem rozrywki oraz poszerzania wiedzy.

Nie znają życia bez Internetu

Osoby urodzone po 1995 roku, bo tak definiuje się pokolenie Z, nie pamiętają czasów, w których technologia nie była głównym elementem napędzającym codzienność. Dorastali pośród coraz nowszych smartfonów, laptopów i tabletów. Nie wyobrażają sobie życia bez tych sprzętów i  często nie potrafią ich niczym zastąpić. Korzystają z licznych aplikacji mobilnych, robią zakupy online i są aktywnymi użytkownikami mediów społecznościowych. Smartfony są centrum zarządzania – służą nie tylko do dzwonienia, ale również wysyłania maili, robienia i przesyłania zdjęć, słuchania muzyki i oglądania filmów.

To właśnie dlatego młodzi ludzie poszukują innowacyjnych i wygodnych rozwiązań. Świetnym przykładem jest oferta Orange Flex, czyli Plan komórkowy w aplikacji, która daje stały dostęp do usług komórkowych oraz możliwość dodawania usług i kontroli nam zużyciem. Dzięki pakietom dodatkowym, takim jak Video, Social oraz Music Pass mogą bez limitu GB korzystać z najpopularniejszych serwisów udostępniających filmy oraz seriale, streamować ulubioną muzykę czy korzystać z portali społecznościowych bez obaw o zmniejszający się transfer danych..

Są niezależni i tego wymagają od innych

Pokolenie Z to ludzie świadomi swojej wartości. Mają dostęp do dobrego wykształcenia, mogą podróżować oraz kontaktować się z kimś przebywającym na drugim krańcu kuli ziemskiej. Technologia daje im bardzo wiele możliwości, które umiejętnie wykorzystują. Nie zadowalają się jednak pierwszym lepszym rozwiązaniem. Chcą być wolni, niezależni i niczym nieograniczeni. Tendencję tę widać nawet podczas wyboru operatora komórkowego. Młodzi ludzie coraz chętniej sięgają po oferty takie jak Orange Flex, gwarantujące pełną swobodę – nie ograniczają ich długoterminowe umowy czy wysokie koszty usług. Korzystają z niej tak długo, jak chcą, dowolnie dopasowując do aktualnych potrzeb,  a gdy im się znudzi, jednym kliknięciem mogą zrezygnować z subskrypcji.

Świat wirtualny zamiast rzeczywistego

Ludziom z pokolenia Z często zarzuca się, że zbyt wiele czasu poświęcają nowym technologiom, zupełnie zapominając o rzeczywistości, która ich otacza. Chętnie przesiadują na portalach społecznościowych, lecz często nie mają czasu ani ochoty na realne spotkania. Wysyłają setki wiadomości poprzez komunikatory, za to pisanie ręczne przysparza im kłopotów. Coraz częściej czytają e-booki, odkładając na bok książki papierowe. Nie powinniśmy jednak dziwić się, ponieważ postępująca komputeryzacja jest naturalną częścią ich życia.

Aplikacje dedykowane

0
Aplikacje dedykowane

Najnowsze technologie informatyczne zdobywają coraz większą popularność w szeroko rozumianym biznesie. Coraz więcej przedsiębiorstw korzysta z dobrodziejstw jakie niesie ze sobą branża IT. Bardzo dobrym przykładem są dedykowane aplikacje, które każdego dnia ułatwiają szereg procesów w różnych segmentach funkcjonowania firmy.

Aplikacje dedykowane mają tę przewagę nad tradycyjnym oprogramowaniem komputerowym, że są niczym ubranie skrojone na miarę klienta – idealnie do niego dopasowane. Dzięki temu w możliwie najlepszy sposób pozwalają na wykorzystanie ich możliwości. Każda firma posiada własną specyfikę, w oparciu o nią dopiero można tworzyć precyzyjne i przede wszystkim skuteczne oprogramowanie. Nie istnieją aplikacje, które zawsze i wszędzie będą odpowiadać każdemu zapotrzebowaniu.

Jedną z branż, w której doskonale to widać jest e-commerce. Internetowy handel przybiera różne wymiary. Każdy rodzaj towarów ma swoją specyfikę, która następnie przekłada się na strategię sprzedażową czy procesy marketingowe. Również w zakresie IT wymaga dedykowanych aplikacji, które będą w zupełności kompatybilne z wymaganiami i oczekiwaniami.

Oczywiście, istnieje także szereg innych procesów, które w ramach zastosowania dedykowanych aplikacji można przyśpieszyć, zautomatyzować czy wręcz zrewolucjonizować. Wszystko zależy od wymagań poszczególnych klientów. Branża z pewnością znajdzie satysfakcjonujące rozwiązania.

Warto już dzisiaj zastanowić się nad rozwojem przedsiębiorstwa w tym kierunku. Zobacz: https://innovationsoftware.pl/rozwiazania-dedykowane/aplikacje-dedykowane/

Automotywacja – na czym polega?

0
Automotywacja - metody

Praca to dla Ciebie jedna wielka męczarnia? Nie chce CI się wykonywać podstawowych czynności służbowych, a od rana odliczasz czas do wyjścia z pracy? Żeby twoja sytuacja się odmieniła, powinieneś rozważyć wprowadzenie automotywacji do swojego życia.

Co to jest automotywacja?

Automotywacja, polega na motywowaniu samego siebie. Uczy nas skutecznego pobudzania się do działania, wyznaczanie sobie planów i skutecznego realizowania celów. Jeżeli nie nabierzemy chęci, żadna premia nie będzie nas w stanie zmobilizować do pracy.

Sposoby automotywacji

Nie ma jednej złotej metody na pobudzanie się do działania. Każdy człowiek jest inny i potrzebuje czegoś odmiennego. Na początku, należy się zastanowić co jest dla nas w życiu najważniejsze. Co jest naszym priorytetem i do czego dążymy.

Metod automotywacji jest wiele. Jedną z nich jest wyznaczanie sobie niewielkich zadań, celów. Po ich osiągnięciu możemy się nagradzać, ale sama satysfakcja już będzie motywująca. Aby zrealizować takie zadanie, najlepiej na początku nauczyć się planować swój dzień. Kolejną ważną cechą, która jest niezbędna przy automotywacji, to bycie konsekwentnym.

Przeczytaj też: http://artseven.pl/czy-drzemka-w-pracy-zwieksza-efektywnosc-pracownika/

Osoba, która chce być bardziej produktywna i zmotywowana do działania, powinna przede wszystkim przestać narzekać. Negatywne nastawienie do życia to największy błąd. Jeżeli już rano, budzimy się otwieramy oczy i czujemy, że to nie jest nasz dzień, prawdopodobieństwo że tak właśnie się stanie jest bardzo duże.

Jeżeli mamy do wykonania jakieś nowe obowiązki, za którymi nie przepadamy, nie możemy się nakręcać jeszcze bardziej. Powinniśmy przestać o tym myśleć i po prostu działać. Drugim sposobem jest poszukanie korzyści z wykonania nielubianej czynności. Należy nauczyć się słowa ‚chcę’ i zacząć je stosować, zamiast słowa ‚muszę’.

Automotywacja do pracy

Automotywacja nie jest wrodzoną cechą, musimy się jej niestety nauczyć. Wyrobić w sobie pozytywne nawyki. Przeszkodą w tym mogą stać się nie do końca poprawne przyzwyczajenia, na przykład takie jak, odkładanie pewnych czynności na później. Wykonywanie ich na ostatnią chwilę, również nie pomoże. Oczywiście istnieją osoby, które uwielbiają działać pod presją czasu, bo to jest idealna motywacja. Ale po co się stresować. Lepiej wprowadzić nagrody za wykonane czynności, niż kary.

Źródło: https://infratechsummit.pl/

Dobry antywirus na Windowsa

0
Dobry antywirus na Windowsa

Windows to niezmiennie od wielu lat najbardziej popularny system operacyjny, który używamy na naszych komputerach. Występuje powszechnie w naszych: domach, szkołach, zakładach pracy czy urzędach administracji publicznej. To pod ten system operacyjny firmy w pierwszej kolejności piszą swoje oprogramowanie. Niestety, popularność ta posiada także swoje wady. Większość wirusów i złośliwego oprogramowania tworzona jest po to, aby zainfekować właśnie komputery funkcjonujące na tym systemie. Dlatego też odpowiedni antywirus na Windowsa jest kluczem do jego prawidłowego funkcjonowania.

Jakie funkcje powinno spełniać oprogramowanie antywirusowe?

Przede wszystkim powinno zapewniać całościową ochronę, wszystkich obszarów naszego życia cyfrowego. Od ochrony dzieci i danych osobowych, aż po bezpieczeństwo naszej bankowości mobilnej. Kolejnym bardzo ważnym elementem jest możliwość instalacji oprogramowania na większej ilości komputerów i urządzeń mobilnych. Dzięki temu pełną ochroną cyfrową zostaniemy objęci nie tylko my, ale także nasi bliscy. Co ważne, antywirus powinien także zawierać ochronę w czasie rzeczywistym, przy jednoczesnym nieobciążaniu wydajności pracy komputera. Oprogramowanie oferowane przez firmę Kaspersky jawi się jako najlepsze rozwiązanie dostępne na rynku w tym zakresie.

Z pewnością warto przyjrzeć się rozwiązaniom, które firma oferuje dla użytkowników systemu Windows: https://www.kaspersky.pl/antivirus

Czy antywirus na Windowsa jest konieczny?

Zdecydowanie tak, gdyż jest to system, pod który napisano większość wirusów i złośliwego oprogramowania. Powinien być szczególnie chroniony przez najlepszej klasy zabezpieczenia dostępne na rynku. W przeciwnym razie musimy liczyć się z poważnymi konsekwencjami. Takimi jak zainfekowanie naszego komputera, wyciek danych osobowych i prywatnych informacji czy nawet włamanie na konto bankowe. Musimy zdawać sobie sprawę z faktu, że coraz więcej obszarów naszego codziennego życia przenosi się do Internetu. To natomiast sprawia, że niefrasobliwe podejście do cyberbezpieczeństwa może kosztować nas bardzo wiele w świecie rzeczywistym. Lepiej jest nie dopuścić do takiego stanu rzeczy.

Niestety, duża część społeczeństwa wciąż lekceważy kwestie związane z bezpieczeństwem komputerów i urządzeń mobilnych. Rokrocznie z tego tytułu ponosimy ogromne koszty. Edukacja obywatelska w tym zakresie jest niezwykle ważna. Jednorazowy wydatek na odpowiednie oprogramowanie może pozwolić nam zaoszczędzić o wiele wyższe kwoty, wynikające ze strat, które potencjalnie możemy ponieść.

Chcesz nauczyć się programowania? Te studia są dla Ciebie

0

Programowanie to jeden z chętniej wybieranych kierunków studiów. Nic w tym dziwnego, ponieważ daje on perspektywy na ciekawą i dobrze płatną pracę. Kto powinien się na niego zdecydować i gdzie warto podjąć naukę? Przeczytajcie.

Programowanie – informacje o studiach

Bez wątpienia jest to kierunek ścisły, idealny dla osób, które interesują się najnowszymi technologiami, kochają świat gier, aplikacji, elektrotechniki oraz programów komputerowych i chcą zgłębiać swoją wiedzę na ten temat. Wymaga ona analitycznego myślenia i ogólnych zdolności matematycznych, ale również pracowitości, systematyczności i samozaparcia. Kierunek ten nie należy do najłatwiejszych, potencjalni studenci muszą więc przygotować się na duża ilość nauki, jednak zdobycie dyplomu pozwoli im na rozpoczęcie satysfakcjonującej kariery zawodowej.

Obecnie programiści zajmują się nie tylko pisaniem i udoskonalaniem istniejącego już oprogramowania, ale również tworzeniem niezwykle popularnych aplikacji mobilnych. Prawdopodobnie każdy z nam ma ich przynajmniej kilka w swoim smartfonie – to właśnie pokazuje, jak ważny jest ten zawód. Programowania aplikacji można nauczyć się, wybierając ten kierunek na Wyższej Szkole Zarządzania i Ekologii w Warszawie. Studia I stopnia trwają 3,5 roku i kończą się otrzymaniem tytułu inżyniera.

Program nauczania

W czasie ich trwania studenci posiądą wiedzę z zakresu programowania aplikacji mobilnych i biznesowych, gier, a nawet robotów. Wśród przedmiotów znajdują się również mikro i makroekonomia, finanse i zarządzanie, grafika komputerowa, matematyka i fizyka. Studenci nauczą się tworzenia sieci komputerowych, baz danych i systemów operacyjnych, podstaw automatyki i robotyki oraz zarządzania projektami informatycznymi. Oczywiście to tylko niektóre z dziedzin. Oprócz wiedzy teoretycznej będą mieli możliwość zdobycia cennych umiejętności praktycznych, zdobywanych podczas ćwiczeń, zajęć w pracowniach czy praktyk.

Perspektywy zatrudnienia

Szeroki zakres wiedzy zdobywanej podczas studiów powoduje, że absolwenci tego kierunku mogą liczyć na duży wybór ofert pracy. Najczęściej znajdują oni zatrudnienie w firmach z branży IT na stanowisku Mobile Developerów, czyli osób odpowiedzialnych za tworzenie oraz udoskonalanie istniejących już aplikacji mobilnych i biznesowych. Wiele osób decyduje się również na założenie własnej firmy, która daje im jeszcze większą niezależność oraz możliwość pracy na własnych zasadach.

Patrząc na to, jak dużą popularnością cieszą się one w społeczeństwie, możemy powiedzieć, że jest to kierunek przyszłości, który gwarantuje specjalistom stabilne warunki pracy zarówno w kraju, jak i poza jego granicami.

Freelancing jako popularna forma internetowego biznesu

0
Freelancing jako popularna forma internetowego biznesu

Prowadzenie własnej działalności wcale nie musi wiązać się z drogim, profesjonalnym biurem i masą formalności. Jeżeli nie lubisz mieć nad sobą szefa, który pilnuje Twoich terminów i narzuca Ci rytm pracy, najlepszym rozwiązaniem będzie praca jako freelancer. Ta forma biznesu opiera się na pracowaniu na zlecenie za pośrednictwem Internetu. Wystarczy, że będziesz zbierać zlecenia od pojedynczych klientów. Ilość pracy możesz dostosować do tego, jak duże zarobki chcesz osiągnąć. Im więcej zleceń, tym więcej pieniędzy. Freelancerem można być tworząc chociażby grafiki, filmy, czy animacje na zamówienie. Jeżeli nie wiesz, jak zacząć przygodę z tą formą działalności, zachęcamy do przeczytania tego poradnika, z którego dowiesz się, jakie aspekty są najistotniejsze w pracy wolnego strzelca.

Jak rozpocząć pracę freelancera?

Zacznij od przygotowania swojego portfolio oraz strony internetowej z ofertą. Klient musi dokładnie wiedzieć, czym się zajmujesz i jakiego typu zlecenia możesz dla niego wykonać. Konieczne jest do tego posiadanie własnego portfolio, w którym umieścisz wszystkie swoje dotychczasowe prace. Jest to Twoja wizytówka, dlatego godne uwagi powinny być nie tylko same prace, ale także forma, jaką przybierze portfolio. Bez portfolio nie będziesz budził zaufania klientów, a dodatkowo z pewnością nie dostaniesz zbyt wysokiej stawki.

Drugą kwestią jest dobra reklama. Zdarza się, że pozyskanie klientów następuje w wyniku polecenia, aczkolwiek nie oszukujmy się – jeśli nie będziemy się reklamować, nikt nie będzie o nas wiedział. Warto więc ogłosić się ze swoimi usługami na branżowych portalach lub internetowym forum.

Tym, o czym nie powinien zapominać dobry, szanujący się freelancer jest odpowiednia stawka. Wiadomo, że na rynku mamy do czynienia ze sporą konkurencją, dlatego proponowane przez nas ceny nie mogą być kosmiczne. Jednakże nazbyt niskie stawki po prostu niszczą rynek i nie świadczą dobrze o freelancerze ani o jego usługach.

Równie istotne w pracy wolnego strzelca są formalności, takie jak podpisywanie umów. Nie powinniśmy o tym zapominać, gdyż tylko to gwarantuje nam uczciwość klienta i otrzymanie zapłaty za swoją prace, przypomina copywriter współpracujący z https://carted.pl/. Należy tu podpisywać umowę o dzieło, umowę o współpracy bądź też formularz zamówienia. Poza tym pierwszorzędną kwestią są terminy. Tej kwestii pilnuj nadzwyczaj uważnie, bo niedotrzymywanie ich jest wręcz niedopuszczalne i może zaważyć o naszej reputacji. Freelancing w dużej mierze bazuje na poleceniu i opiniach różnych klientów, dlatego lepiej nie ryzykować, że ktoś wypomni nam nieterminowość, gdy akurat mieliśmy szansę na świetne zlecenie.

Ostatnia rada, która pomoże Ci osiągnąć sukces, jest taka, byś był cierpliwy. Pamiętaj, że na początku, kiedy jeszcze nie posiadasz rozbudowanego portfolio, nie możesz wymagać, że od razu będziesz dostawać wielkie i świetnie płatne zlecenia.  Czasem trzeba pomęczyć się z czymś mniej opłacalnym, by móc wrzucić to do swojego portfolio. Nie możesz oczywiście popadać w przesadę! Rozwój jest nie mniej konieczny niż cierpliwość, ale na wszystko przyjdzie pora i z pewnością sam wyczujesz odpowiedni moment.

Dlaczego opisy produktów w sklepie internetowym są tak istotne dla Twojego biznesu?

0
Dlaczego opisy produktów w sklepie internetowym są tak istotne dla Twojego biznesu

Przeglądając sklepy internetowe dość łatwo odgadnąć, który z nich przywiązuje uwagę do tworzenia właściwych opisów produktów. Zapewne niejednokrotnie spotkałeś się z identycznymi opisami tych samych produktów na kilku sklepach. Z innych niewiele się dowiedziałeś. W tym artykule odpowiemy na pytanie, dlaczego są one tak istotne dla Twojego biznesu.

Jaką rolę pełni opis produktów w sklepie internetowym?

Najprostsza odpowiedź jaka się nasuwa to „opisuje produkty”. Fakt, ale wnet powstaje kolejne pytanie – jak właściwie ma on to robić? Wydaje się, że sprzedawcy często mylą specyfikację z opisem. W opis produktu wstawiają suche dane typu wymiary czy pojemność. Jednak nie opisują one produktu, tylko informują o podstawowych jego właściwościach. Opis powinien raczej pozwolić potencjalnemu klientowi zwizualizować sobie jego posiadanie. Czyli korzyści płynące dla niego z kupna danego przedmiotu lub usługi. Po przeczytaniu opisu, klient powinien dokładnie wiedzieć dlaczego skorzysta na kupnie Twojego produktu.

Jak długie powinny być opisy produktów w sklepie internetowym?

Część przedsiębiorców może myśleć, że specyfikacja wystarczy a resztę klient sam doczyta. Jest to podejście błędne, niemniej nie może dziwić. Przecież statystyki czytelnictwa nie pozostawiają wątpliwości – ogólnie ludzie czytają mało. Mało ale książek czy gazet papierowych i czasopism, ale opisy w internecie czytają chętnie. Jest to powodowane tym, że czytają to co ich interesuje przed dokonaniem zakupu. Gdy się wahają, to opis może przeważyć o kupnie przedmiotu. Dlatego też opisy produktów w sklepie internetowym powinny być długie i wyczerpujące. Nie oszczędzaj znaków na opisie produktów – powinny mieć przynajmniej 1000 znaków. Ale tylko w przypadku wyrobów, o których nie można zbyt wiele powiedzieć. Jednakże tak krótkie opisy są rzadkością na profesjonalnych sklepach internetowych, które podchodzą do swojej branży poważnie.

Tworzenie opisów produktów

Tworzenie opisów produktów – jak powinno wyglądać?

Tworzeniu opisów produktów można poświęcić osobny tekst. Tu tylko przedstawimy kilka podpowiedzi jak zredagować je w prawidłowy sposób. Najpierw określ grupę klientów i do niej dostosuj język opisów. Następnie sprawdź jakie są słowa kluczowe (czyli takie, które użytkownicy wpisują do wyszukiwarki szukając informacji o danych produktach). Gdy je poznasz, nasyć nimi opis, pamiętając, że ma on cały czas brzmieć naturalnie. Słów kluczowych nie musisz umieszczać co zdanie. Podziel opis na akapity. Zbite bryły tekstu szybko zniechęcają do czytania. Pamiętaj aby nie kopiować opisów producenta. Często są one niewyczerpujące a bywają też słabo zredagowane. Poza tym klienci cenią oryginalność zarówno produktów jak i treści, które czytają. Skopiowany opis w Twoim sklepie, może być kolejnym już, na który klient trafi. Jak myślisz, zachęcisz go nim do dokonania zakupu? Podsumowując musisz poświęcić czas i energię na stworzenie oryginalnego, odpowiednio długiego i wyczerpującego opisu. Tylko wtedy zatrzymasz uwagę klienta na swoim sklepie i skłonisz do kupna.

Smoczki dla dzieci – akcesoria, które warto wybrać

0
jakie dodatki do smoczka dziecięcego?

Smoczek jest obowiązkowym gadżetem dla każdego malucha. Stanowi obowiązkowy element wyprawki niemowlęcej. Głównym zadaniem smoczka jest uspokojenie dziecka. Niektóre mamy twierdzą, że smoczek pozwala również zmniejszyć liczbę karmień w nocy.

Teraz już wiadomo, czemu większość rodziców decyduje się na jego zakup. Okazuje się jednak, że nie tylko smoczki są popularne, również dużym zainteresowaniem cieszą się akcesoria do smoczków, które są dostępne na rynku.

Czy akcesoria do smoczka są niezbędne?

Akcesoria do smoczków są dodatkiem, który sprawia że smoczek jest bardziej praktyczny i funkcjonalny. Na rynku dostępne są zawieszki oraz klipsy do smoczków, dzięki nim trudniej jest zgubić smoczek lub go upuścić. Również popularne stały się łańcuszki oraz tasiemki, z których pomocą można przypiąć smoczek do ubranka malucha. Są to bardzo przydatne dodatki, które są doceniane zwłaszcza przez rodziców.

Smoczki dla dzieci - akcesoria

Wszelkie akcesoria do smoczków utrzymane są w jasnej, pastelowej kolorystyce, które idealnie pasuje do stylu niemowlęcego. Tego typu dodatki są świetną zabawą i atrakcją dla najmłodszych dzieci.

Kolejnym rodzaje akcesoriów do smoczków, są takie dodatki które ułatwiają utrzymać smoczek w czystości. Mowa tutaj o opakowaniach oraz pudełkach na smoczki dziecięce. Takie pojemniki do przechowywania powinny być wykonywane z trwałych, ale bezpiecznych dla dziecka materiałów. Tak by nie stanowić zagrożenia dla zdrowia dziecka.

Smoczek, który jest przechowywany w takim pojemniku jest czysty, a higiena zapewniona. Po tego typu dodatki najczęściej sięga się jak czeka nas podróż lub spacer. Niektóre modele posiadają nawet specjalne mocowanie, dzięki któremu taki pojemnik możemy przypiąć do wózka lub torby. W ten sposób smoczek jest zawsze pod ręką.

Czy wygląd akcesoriów do smoczka ma znaczenie?

Podstawą jest praktyczność i funkcjonalność akcesoriów do smoczka, jednak nie można zapomnieć o ich estetyce. Różnorodność jest ogromna, dzięki temu możemy wybrać coś zarówno dla dziewczynki, jak i chłopca. Akcesoria do smoczków powinny być w żywych barwach, posiadać ciekawe wzory i kształty, dzięki temu wyobraźnia malucha jest pobudzona.

Przeczytaj też: http://artseven.pl/przytulanki-dla-niemowlat-jaka-wybrac-dla-swojej-pociechy/

Wszystko, co musisz wiedzieć o reklamie na TikToku – zobacz, dlaczego warto tam być!

0
Wszystko, co musisz wiedzieć o reklamie na TikToku - zobacz, dlaczego warto tam być

Popularność aplikacji Tik Tok nie maleje, wręcz przeciwnie, coraz więcej osób decyduje się na prowadzenie tam swojego konta. Tik Tok od zawsze należał do młodych i to oni byli jego siłą napędową, jednak ostatnimi czasy, na założenie profilu decyduje się coraz więcej starszych osób. Czy wiesz, że możesz wykorzystać Tik Toka w swojej strategii marketingowej do promowania marki?

Czym jest Tik Tok?

Tik Tok to aplikacja, dostępna wcześniej pod nazwą Musical.ly, która służy do dzielenia się z innymi, krótkimi, trwającymi do piętnastu sekund filmikami o różnej tematyce. Na początku istnienia aplikacji, przeważały w niej filmy muzyczne tzw. lip-sync, w których użytkownik aplikacji poruszał ustami, udając, że śpiewa daną piosenkę. Aby wyróżnić się w serwisie, użytkownicy zaczęli stosować różnego rodzaju przejścia tzw. transitions i efekty.

Dziś Tik Tok to nie tylko lip-sync, ale i filmy komediowe, taneczne, różnego rodzaju challenge, tutoriale, czy nawet przepisy kulinarne. Na chwilę obecną z serwisu korzysta ponad 600 milionów aktywnych użytkowników, a liczba ta wciąż rośnie. Tik Tok wyprzedza pod względem popularności serwisy takie jak Pinterest, Twitter, LinkedIn czy nawet Snapchat.

Wśród użytkowników Tik Toka możemy wyróżnić także osoby cieszące się sporą grupą oddanych fanów. To tak zwani TikTokerzy – nowi idole współczesnych nastolatków, osoby posiadające duży wpływ na swoich odbiorców, potrafiące ich zaangażować do interakcji.

Jak reklamować się na Tik Toku?

Reklama na Tik Toku możliwa jest na kilka sposobów. Pierwszy z nich, który chcieliśmy wyróżnić to współpraca z Influencerem (TikTokerem). Polega na ulokowaniu produktu lub usługi w filmie danego TikTokera, w sposób, który będzie przyciągał i angażował odbiorców, oraz zachęcał ich do wykonania określonej akcji.

Drugim sposobem promocji jest założenie własnego konta dla marki i samodzielne nagrywanie różnego rodzaju filmów. To jednak trudniejsza i bardziej czasochłonna opcja. Wymaga od nas dysponowania własnym sprzętem i innymi zasobami, na dodatek musimy zdać się w 100% na swoje pomysły (we współpracy z Tik Tokerem może on np. wyjść z inicjatywą). Wyjątkiem jest współpraca z agencją reklamową, specjalizującą się w reklamach na Tik Toku np. Green Parrot: https://greenparrot.pl/nasza-oferta/reklama-na-tiktoku/, gdzie to właśnie agencja odpowiedzialna jest za strategię, kreację, produkcję i promocję.

Istnieje także możliwość skorzystania z formatów reklamowych Tik Tok Ads takich jak np. Brand Takeovers, In-Feed Ads czy Hashtag Challenges.

Dlaczego warto spróbować reklamy na Tik Toku?

Tik Tok jest aplikacją, która szturmem zdobyła rzeszę oddanych fanów. To obecnie jedna z najchętniej pobieranych aplikacji mobilnych na świecie. Ponad 600 milionów aktywnych użytkowników mówi samo za siebie. Ta aplikacja ma ogromny potencjał – tam po prostu trzeba być! Czy zdążysz przed konkurencją?

Nowoczesny infokiosk

0
infokiosk

Czym jest infokiosk? To multimedialne urządzenie, dzięki któremu klient wchodzi w interakcję z cyfrową treścią, dotyczącą miejsca, produktu lub usługi. Pozwala ono na bezpośredni, szybki dostęp do pożądanych przez odbiorcę informacji, a jednocześnie może być nośnikiem reklamy. Ze względu na tak szerokie zastosowanie, zapoznajmy się bliżej z jego poszczególnymi funkcjami i charakterystyką.

Zapotrzebowanie na multimedia

W dzisiejszym świecie ogromny nacisk jest kładziony na przekazywanie informacji w sposób multimedialny. Słowo pisane w dużej mierze odeszło w zapomnienie, gdyż ludzie przywykli do szybszych metod zdobywania informacji niż czytanie długich tekstów. Grafika oraz przekaz audiowizualny za sprawą nowoczesnych systemów komunikacji, takich jak telewizja oraz internet, z powodzeniem zastąpiły wielu osobom artykuły, czy choćby krótkie notki.

Dwudziesta pani z punktu informacji?

Wiemy już, jak prezentuje się sytuacja z punktu widzenia odbiorców, którzy po prostu lubią „klikać” i dzięki temu wybierać odpowiadające im informacje. Ale jak takie nowoczesne rozwiązania traktowane są przez organizatorów eventów, czy właścicieli miejsc często odwiedzanych? Okazuje się, że jest to również dla nich znacznie lepszym rozwiązaniem, niż alternatywne zatrudnianie informatorów.

– Wyobraźmy sobie ogromny, międzynarodowy event, na przykład targi branżowe, które przyciągnęły wystawców z całej Europy –  wyjaśnia obrazowo XY, przedstawiciel grupy MEON, zaproszony przez nas do rozmowy. – Jest kilka hal wystawowych, w każdej z nich setki stoisk, a do tego sale, w których zgodnie z harmonogramem odbywają się seminaria i prelekcje. W takim przypadku niezbędne są punkty informacyjne, dzięki którym goście będą mogli trafić do upatrzonych przez siebie wystawców, a także w porę przyjdą na wykład, który najbardziej im odpowiada. Jednak trudno sobie wyobrazić, aby na każdym rogu siedziała pani z punktu informacji. Ile wówczas byłoby ich potrzeba? Dwadzieścia?

– Właśnie w takich miejscach najkorzystniejsze okazuje się ustawienie infokiosku – podkreślił XY. – Dzięki niemu każdy swobodnie uzyska dostęp do potrzebnych mu informacji: znajdzie drogę do wybranego punktu, zapozna się z harmonogramem prelekcji albo, jeśli zaimplementowany program na to pozwala, włączy krótką charakterystykę każdego ze sprzedających. W ten sposób będzie mógł uzyskać informacje, do kogo może się udać, jakie produkty obejrzeć.

– Dodatkowym atutem infokiosku jest możliwość przetłumaczenia wszystkich informacji na języki obce – zauważył reprezentant MEON. – W przypadku międzynarodowych eventów odgrywa to znaczącą rolę, pozwalając na swobodną komunikację z osobami, które zbyt dobrze nie mówią po polsku. Dzięki infokioskom nie będą one czekać na swoją kolej i rozmowę z anglojęzycznym pracownikiem, ale same wyszukują odpowiednie dla siebie informacje.

Nowoczesny infokiosk – wiele funkcji w atrakcyjnym opakowaniu

Na stronie meon.pl możemy znaleźć ofertę infokiosków, gwarantującą zainteresowanym osobom otrzymanie produktu atrakcyjnego zarówno pod względem funkcjonalności, jak i estetyki wykonania. Ekran dotykowy i jego obudowa mogą przybrać niemal dowolny kształt, dzięki czemu wyglądają atrakcyjnie, a jednocześnie są dostosowane do tematyki eventów, jeśli to w nich mają brać udział. Dodatkowymi atutami są intuicyjność sterowania oraz możliwość dostosowania interfejsu oraz używanych aplikacji do miejsca, w którym znajdzie się nowoczesny infokiosk. Za sprawą tych wszystkich zalet będzie on nie tylko bezcennym narzędziem dla gości, ale również uatrakcyjni i nada nowoczesnego charakteru miejscu, w którym się znajdzie.

ZOBACZ TEŻ